Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar Firnstayn

4 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran ma 2 feb - 16:52

Roran knikte weer naar de wachten als ze ze weer langs kwamen. Hij sloeg links af en reed nu op een pad die naar het bos leid.Als we geluk hebben, zijn we over 5 dagen in Firnstayn. We zullen twee dagen in een dorp kunnen slapen, en drie onder de blote hemel. Het eerste dorp Berlusco en het tweede Carvahall.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira ma 2 feb - 20:53

Saphira knikte de wachten toe terwijl ze naar Roran reed.

Als we geluk hebben, zijn we over 5 dagen in Firnstayn. We zullen twee dagen in een dorp kunnen slapen, en drie onder de blote hemel. Het eerste dorp Berlusco en het tweede Carvahall.

De angst sloeg even om haar hart toen ze hoorde dat ze 3 dagen in de open lucht, in het bos moesten slapen. Oude herinneringen kwamen boven maar die zette ze van zich af...
Ze moest en zou sterk zijn, al was het om Roran bij te staan bij de begravenis van zijn moeder.


5 dagen? denk je dat we voldoende voedsel bij ons hebben? Of kopen we nog in de twee dorpen?
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran ma 2 feb - 22:44

5 dagen? denk je dat we voldoende voedsel bij ons hebben? Of kopen we nog in de twee dorpen?
Ehm, daar zeg je wat Roran taste in zijn geldbuidel. Ehm, ik denk dat ik alleen maar geld heb voor voor de slaapplaatsen en eten voor 3 dagen. misschien dat we nog kunnen jagen en op planten eten.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira di 3 feb - 16:21

misschien dat we nog kunnen jagen en op planten eten.

Saphira begint te lachen

Tjah je kan beter op alles voorbereid zijn...

En ze zoekt in haar kleding...

Ik wilde dat ik ook geld bij me had zodat ik mee kon betalen... Ik zal het je altijd schuldig blijven...

zei ze terwijl ze nog even bleef zoeken totdat ze haar kleine katapult gevonden had
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran wo 4 feb - 9:47

Tjah je kan beter op alles voorbereid zijn... Roran keek achter zich om te zien wat Saphira aan het doen was. Hij zag dat ze iets zocht onder haar kleding. Dan draaide hij zich vlug om omdat hij van het pad dwaalde.
Ik wilde dat ik ook geld bij me had zodat ik mee kon betalen... Ik zal het je altijd schuldig blijven...
Ah, dat hoeft niet, zie het maar als een vriendendienstje.Toen keek hij weer achterom en zag dat ze een kleine katapult had gevonden. Hij grinnikte. Ik vraag af welk beest je daarmee zult kunnen doden.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira wo 4 feb - 13:05

Saphira kijkt roran half lachend half beledigend aan

Nou ik kan er wel konijnen mee schieten hoor... Ze waren nu al enige tijd onderweg en reden al in het bos (ja tog? Razz) ze voelde de angst weer naar boven kruipen en probeerde het te onderdrukken door roran vragen te stellen

Ging je vaak naar je ouders? Waarom ben je eigenlijk weg gegaan?
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran wo 4 feb - 15:19

Ging je vaak naar je ouders? Waarom ben je eigenlijk weg gegaan?Roran hield Jasmina in zodat hij naast Saphira reed.Toen ik nog in Firsntayn was, woonde ik nog bij mijn ouders, dus ik was er wel veel. Maar ze konden ook veel op mijn zenuwen werken, vooral mijn vader als hij weer begon over het slagerswerk. En mijn moeder...Roran zweeg en er rolden weer tranen over zijn wangen, dan antwoorde hij op de volgende vraag. Ik ben vertrokken omdat ik een beetje avontuur wou hebben. Maar ik kwam dan in Firnstayn en kreeg iets met Shivaya en kon dus niet meer verderreizen, oorspronkelijk was mijn doel om naar Talia te reizen. Dat is een land meer in het oosten. Misschien zal ik dat ooit wel nog eens doen.Roran werd een beetje zenuwachtig toen ze het bos ingingen. Hij is er nooit aan gewend geweest.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira do 5 feb - 15:44

Saphira begon haar spieren te voelen

Oh, wat erg, eerst je moeder en nu Shivaya ook nog. Wow en ik dacht dat ik de enige was die een verdrietig verleden had...

Ze kwamen op een open plek met een klein stroompje

Vind je het heel erg als we even stoppen, ik voel me benen haast niet meer... Het is al een enige tijd geleden dat ik op een paard gezeten heb dus ik moet er echt aan wennen vroeg ze terwijl ze bickel een klopje in zijn hals gaf
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran do 5 feb - 23:07

Oh, wat erg, eerst je moeder en nu Shivaya ook nog. Wow en ik dacht dat ik de enige was die een verdrietig verleden had...
Je weet de helft nogn niet.Mompelt hij tegen zichzelf.
Vind je het heel erg als we even stoppen, ik voel me benen haast niet meer... Het is al een enige tijd geleden dat ik op een paard gezeten heb dus ik moet er echt aan wennen
Ahja, is een goed plan, ik denk toch dat het bijna middag is, jammer dat de zon niet door de bomen komen, dan zou ik het kunnen weten.
Ze stapten af bij een open plek met een riviertje waar hij Jasmina en Bickel liet drinken. Zelf nam hij ook een beetje water in de handen en dronk ook van het water. Nu hij de zon kon zien zag hij dat het nog een kwartiertje was voor de middag, hij zou nog even wachten om te gaan eten, hij had eigenlijk nog geen honger. Hij ging op een rots zitten die een beetje boven het riviertje hangde en liet zijn voeten erin bungelen. Hij nodigde Saphira uit om naast zich te zitten, door op de lege plek naast zich te slaan. Dan vroeg hij:Jij weet nu ook nogal veel dingen over mij, maar ik weet nog maar amper iets over jou.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira do 5 feb - 23:32

Saphira deed eerst haar laarzen/schoenen uit en ging naast Roran zitten

Jij weet nu ook nogal veel dingen over mij, maar ik weet nog maar amper iets over jou.

Saphira beet op haar lip. Nu moest ze over haar zelf beginnen.. en de gedachtes tolden door haar hoofd.
Ze keek roran even aan en vroeg toen


Ow.. oke, wat wil je weten?
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran zo 8 feb - 20:59

Roran keek naar zijn voeten in het water, hij werd helemaal rood toen hij zag dat hij zijn schoenen nog aanhad. Hij trok zijn voeten uit het water en deed zijn schoenen aan, dan stak hij zijn voeten terug het water in. Ow.. oke, wat wil je weten?Roran dacht even na over wat hij wou weten, toen zei hij:[/b] [i]Waarom dat jij naar Grimbald kwam, en waar je vroeger woonde.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira zo 8 feb - 22:42

Saphira keek hem verdrietig aan

Waarom ik naar Grimbald kwam en waar ik vroeger woonde?
Nou ik ben naar Grimbald gekomen omdat ik halverwege mijn reis met mijn pleegouders ben overvallen door rovers en mijn pleegouders zijn toen op gruwlijke wijze vermoord en ik wist de weg terug niet meer
Er rolde een traan over haar wang terwijl ze het zei. Ze wilde er eigenlijk niet aan denken en veegde m snel weg en ik ben opgegroeid op het platteland samen met mijn pleegouders en pleegbroers.


Ze keek naar het water en zag haar spiegelbeeld erin en zuchtte Ooit hoop ik mijn echte familie te vinden... En nu rolde er weer een traan over haar wang
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran ma 9 feb - 9:55

Roran voelde zich nu slecht op zijn gemak. Hij legde zijn arm om haar. Het spijt me, ik had er niet mogen over beginnen. Roran herinnerde dat ze daar al eens iets had over gezegd in Gosselt. Dan moest hij weer aan zijn eigen jeugd denken, eigenlijk heeft hij nogal geluk met zijn ouders, maar over zijn straffen als hij iets fout deed zal hij maar zwijgen. Zwijgend keek hij naar een vis dat rond zijn voeten zwom. Toen dacht hij weer aan het ene ding dat hij probeerde te ontwijken, zijn moeder. Hij probeerde niet te huilen, volgens zijn vader deden mannen dat niet, daar werd hij dan ook voor gestraft, van klein af al. Toch kon hij een paar tranen niet bedwingen. Maar voor hij echt nadacht vroeg hij alweer: Pleegbroers? Je hebt pleegbroers, waar zijn zij dan?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira ma 9 feb - 21:29

Saphira lette eigenlijk niet echt meer op haar omgeving toen ze nadacht over haar familie maar toen ze de arm van Roran voelde keek ze hem weer aan

Je hebt pleegbroers, waar zijn zij dan?


Ze zuchtte... De een is dood en de ander is het leger in gegaan.. nooit meer wat van gehoord

Ze keek Roran even met vernieuwde balangstelling aan
En jij? heb jij broers en zussen?, of had ik dat al gevraagt
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran ma 9 feb - 22:46

En jij? heb jij broers en zussen?, of had ik dat al gevraagt

Roran dacht even aan zijn gezin, eigenlijk had hij een best groot gezin voor een doodgewone slager.
Ik heb twee zussen waarvan ik niet weet waar ze zijn, en 1 broer die nog thuis woont.
Roran keek weer naar die vis die nu aan zijn teen zat te knabbelen, dat kietelde. Hij schopte zijn voet uit het water waardoor de vis een eindje verder terug het riviertje in viel.
Zullen we weer verder gaan? Als we nog op tijd in de stad willen zijn.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira ma 9 feb - 23:06

Zullen we weer verder gaan? Als we nog op tijd in de stad willen zijn.

En ze zuchtte even.. Als het echt moet... En ze keek Roran even glimlachend aan
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran ma 9 feb - 23:28

Roran glimlachte terug naar Saphira. Toen maakte hij Jasmina las en sprong erop.
Oke, laten we dan gaan. Roran vloekte binnensmonds als hij zag dat hij weer zijn schoenen niet had aangedaan. Hij werd weer helemaal rood en trok zijn schoenen aan. Oke, dan kunnen we nu gaan.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira di 10 feb - 21:08

Saphira ziet Roran helemaal rood worden als hij zijn schoenen/laarzen was vergeten aan te trekken
Zelf deed ze het ook snel en liep rustig naar Bickel toe om hem niet te laten schrikken
Binnen een paar minuten zat ze ook


Yep we kunnen
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran wo 11 feb - 16:15

Roran zette Jasmina op een drafje, hij had niet echt veel zin om in galop te gaan. Van hieraf kon je toch al lichtjes de toren van de kathedraal zien. Als hij het goed had was het zeker nog een halve dag voor ze er zouden zijn. Het was dan ook een grote kathedraal. Dan hoorde hij zijn maag rammelen, hij was vergeten dat het middag was en dus ook vergeten te eten. Hij keek in een zadeltas en haalde daar twee stukken ham uit.
Moet je ook een stuk hebben?
Zelf beet hij al in zijn stuk.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira wo 11 feb - 18:39

Saphira reed naast Roran en zocht al naar de grond voor bepaalde planten die eetbaar waren

Moet je ook een stuk hebben?


Graag, Vind je het heel erg als we even stoppen? ik zag net een goede eetbare plant..
En als je dat samen met de ham eet is het nog gezonder voor je ook...


en ze dacht aan aan oudste broer bij wie ze altijd mee mocht op de jacht
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran vr 13 feb - 10:00

Oh, leuk, is goed.
Hij stopte en keek naar de plant die Saphira
bedoelde. Ze kent de planten nogal goed, hij zou
dat zeker nooit hebben geweten.

Je hebt verstand van planten?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira vr 13 feb - 16:21

Saphira springt lachend van Bickel af en loopt naar de plant

Nee zoveel verstand heb ik niet van planten..
Ik heb alleen goed opgelet...
Mijn pleegvader, broer en ik gingen vaak op jacht, meestal mocht ik niet mee maar de keren dat ik wel mee mocht heb ik wel wat opgestoken.
Deze plant
en ze pakte de plant bij de steel en trok het met wortels en al uit de grond is er een die huisvrouwen vaak gemalen gebruiken om vooral vlees wat meer smaak te geven, hier en ze gaf Roran een van de bladeren van de plant Je moet niet teveel tegelijk opeten met de ham anders is het niet lekker Ze deed het voor en brak een stuk af van een van de bladeren en legde het op de ham en nam heel zorgvuldig een hap Kijk, zo moet het Ze deed de ham met de plant in een van haar rokzakken en liep weer naar bickel die ze ook een stukje van de plant gaf voordat ze weer opsteeg,

en vind je het lekker? vroeg ze terwijl ze de ham en de plant weer uit haar zak haalde om verder op te eten
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran zo 15 feb - 17:42

Roran deed hetzelfde als van Saphira en vond het echt heerlijk.Het is echt overheerlijk. je zou meer voor mij moeten koken.Hij glimlachte naar haar en at de rest van zijn ham op. Hij liet Jasmina ook even verder grazen en vroeg dan weer aan Saphira.
Kunnen we nu weer verder gaan?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Saphira zo 15 feb - 17:45

Saphira begon te lachen

Dank je, soms is het gewoon handig om dingen te weten...

En ze knikte toen Roran vroeg of ze weer verder zouden gaan
Ja laten we maar gaan, voordat het te donker word om te rijden...
Hopelijk halen we dat stadje nog voor het donker word
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Roran zo 15 feb - 18:11

We hebben nog een hele middag dus ik denk wel dat we het zullen halen, misschien zal het al een beetje schemeren.Roran zette Jasmina weer op een draf. Ze vorderen maar langzaam maar toch dacht Roran dat ze het nog zouden halen. Hij kon nog altijd de top van de kathedraal zien.
Kun je die toren van een kathedraal zien? Daar is onze eerste bestemming.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Naar Firnstayn - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Naar Firnstayn - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar Firnstayn - Pagina 2 Empty Re: Naar Firnstayn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum