Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomst in de salon met Régnault

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  shivaya vr 9 jan - 23:17

Shivaya komt aan met de man. De salon is een mooie ruime kamer, gevuld met de mooiste spullen. Genoeg plaats om te zitten, en ook gevuld met enkele boekenkasten. In de salon hingen enkele schilderijen, een van haar zus en zij, een van haar moeder en een van haar vader. Ooit hing er nog een maar dat herinnerde shivaya zich niet.In de salon stond een groot raam, dat raam liet de tuin zien. Een grote mooie tuin, en als je goed keek zag je de stallen. 'Shivayas tweede thuis'. Maar de gordijnen van de salon staan dicht, zijn ze vast vergeten te openen denkt shivaya. Shivaya loopt richting de ramen en opent de gordijnen. Gelijk word de salon gevuld met helder licht. Dit maakt alles een stuk mooier. Dan draait ze zich om. Ze wenkt een dienstmeid en vraagt die haar vader te halen.Hopelijk komt die snel. Dan richt ze zich op de man die zich had voorgesteld als régnault.wilt u wat drinken?Vraagt ze en ze glimlacht beleefd. Dan glijd haar blik naar een man in de salon, hij was haar nog niet eerder opgevallen. Het was haar vader!o..Zegt ze wat verbijsterd, ze ziet de dienstmeid lachen en bloost een beetje. Een stomme blunder van haar.vader, Régnault wilt u spreken.Zegt ze tegen haar vader, ze bloost nog wat. Maar tegelijkertijd staan er pretlichtjes in haar ogen. Dit is een genant moment, maar desondanks ook wel grappig moet ze toegeven. Ze kijkt haar vader aan, nieuwsgierig als altijd vraagt zemoet ik weg?Bijna smekend kijkt ze hem aan, het liefst blijft ze hier. Nieuwsgierig naar wat de man hier doet.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin vr 9 jan - 23:21

Armand Norwin draait zich om en kijkt naar Shivaya.
Régnault? Wie is dat nu weer? Laat je elke man hier binnen ofzo? gromt Armand Norwin.
Hij hoeft niet te kijken naar de man want hij weet dat het zijn zoon is.
Maar toch glijd Armand's blik even naar de man.
Het lijkt wel alsof daar een kopie van hemzelf staat, maar dan jonger en knapper.
Hij brand zijn ogen in de man, in de hoop dat deze weg zou gaan.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault vr 9 jan - 23:32

Wanneer ze bij de salon zijn aangekomen, kijkt Régnault rond. Hij herkent Shivaya op één van de schilderijen. Régnault begrijpt snel wat dat betekent. Ze is dus zijn zus. Régnault glimlacht naar haar. Hij wil haar graag beter leren kennen, maar nu eerst ter zake. wilt u wat drinken? Régnault knikt. Een whiskey graag. Wanneer de blik van Shivaya op een man in de salon glijdt, schrikt ze op. Régnault had de man ook niet zien zitten. Hij herkent hem meteen als zijn vader. De man gromt naar zijn dochter. régnault weet waarom, hij moet vast herkend zijn, het kan niet anders. Natuurlijk is vader nu bang om wat er komen gaat. Régnault komt meteen ter zake. Herkent u me niet, vader? Ik ben het, je zoon Filips. Ik ben teruggekeerd. Régnault kijkt zijn vader indringend aan. Hoe zou hij reageren op zijn terugkomst?
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin vr 9 jan - 23:35

Natuurlijk ken ik je. Je lijkt sprekend op me.
Wat moet je?
vraagt Armand Norwin bruut.
Hij ziet dat Filips indringend naar hem kijkt.
Armand Norwin draait zich om en neemt nog een wishkey.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  shivaya vr 9 jan - 23:39

Shivaya knikt en vraagt aan de bediendes om een whiskey voor de man en een vruchtensap voor haar.
Régnault? Wie is dat nu weer? Laat je elke man hier binnen ofzohoort ze haar vader zeggen, ze schrikt. Wat doet ze nu weer! moet ze die man buiten laten stsaan? normaal reageert hij nooit zo. Even opent Shivaya haar mond, ze wil praten maar een antwoord weet ze niet te verzinnen. Haar ogen staan groot en verbaasd. Net op het moment dat shivaya een antwoord weet ziet ze hoe de man het woord neemt. Ondertussen krijgt ze een vruchtensap. Deze pakt ze vast en neemt een slok. Ondertusse nluistert ze naar de man
Herkent u me niet, vader? Ik ben het, je zoon Filips. Ik ben teruggekeerd.Shivayas ogen worden nog groter, voor zover dit mogelijk was. Ze proest het uit en laat haar glas bijna vallen. Snel recht ze haar rug en hersteld zich. Ze doet haar schouders recht en doet alsof alles de gewoonste zaak van de wereld is, het is normaal dat je broers hebt die je niet kent hoor! Ze strijkt haar jurk glad, en zo ook haar haar en glimlacht vriendelijk naar de man. Maar in haar ogen staat verbazing en vooral een hele vragende blik. Wat is hier aan de hand? Ze neemt nog een slok van haar drinken en zet zich neer op een plek om te zitten. Het is de moeite niet waard vragen te stellen, waarschijnlijk zullen de antwoorden zo komen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault vr 9 jan - 23:41

Vader Armand Norwin reageert zoals Régnault verwachtte. Hij besluit zijn verhaal te doen.
Vader, nadat je me uit de familie verstootte, beni k een nieuw leven begonnen in Frankrijk. Ik heb mijn naam laten wijzigen in Régnault. In het begin had ik het erg moeilijk in Frankrijk, maar nu... Régnault pauzeert even en glimlacht. Nu gaat het leven me goed af. Ik ben teruggekomen om mijn rechten op te eisen. Régnault kijkt zijn vader indringend en gedurfd aan. Hij heeft nog niks verteld dat hij koning van Frankrijk geworden is, maar zal dat wel gauw doen. De boodschap zal inslaan als een bom, beseft Régnault. Eerst wil hij zijn vader op de proef stellen.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin vr 9 jan - 23:46

Vader, nadat je me uit de familie verstootte, ben ik een nieuw leven begonnen in Frankrijk
Frankrijk... mompelt Armand Norwin wat. Je rechten op eisen... dat dacht ik al.
Wat wil je opdat je hier weer weg gaat?
vraagt Armand Norwin terwijl hij zijn whiskey in één teug leegdrinkt.
Hij kijkt nogmaals naar zijn zoon, en dan naar Shivaya. Wat moet die nu niet denken.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  shivaya vr 9 jan - 23:54

Shivayas blik verandert, haar ogen knijpen zich tot spleetjes. Snel hersteld ze zich, ze neemt een neutrale gesloten houding aan. Al is er toch een lichte boosheid in af te lezen. Hoe durft die man? Ze heeft hem nooit gekend dus waarschijnlijk is hij al een hele tijd weg! En komt nu terug en komt gewoon de boel opeisen. Haar kaken drukt ze op elkaar terwijl ze de 2 nauwlettend in de gaten houd. Ondertussen drinkt ze nog wat van haar vruchtensap. Haar houding verandert in een afkeurende houding, dit kan ze gewoon niet verbergen. Nu richt ze haar blik op haar vader, wat zou die vinden? zzou die zomaar alles aan iemand die ze jaren niet zagen meegeven? Even wil ze wat zeggen, maar zwijgen is verstandiger. Shivaya wacht af, wacht tot het juiste moment dat zij haar mening kan geven. Op dit moment kent ze de situatie niet. Het is beter dan niet je mening te geven.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault vr 9 jan - 23:56

Even nors als daarvoor, antwoordt Norwin. Wat wil je opdat je hier weer weg gaat?

Oh maar ik ga niet weg hoor. Ik wil hier komen wonen. En ik wil dat je mijn erfrecht herstelt. Het wordt hoog tijd dat we ons verzoenen vader. Wat heb ik je ooit misdaan dat je me verstootte? Régnault kijkt naar zijn zus. Waarom mocht zij hier blijven en ik niet? Dan draait hij zich weer naar Armand Norwin. Ik ben bereid u te vergeven, mits een zoenoffer van enkele gronden. Kan je me weer in de familie opnemen? Heb ik dat dan niet verdiend?
Régnault opent zijn mantel. Daaronder zit een prachtig versierde vest met een grote gouden ketting over. Ik heb dit nogn iet verteld, maar ik ben Koning van Frankrijk. Lang hebben mijn wachters me incognito gevolgd, maar het laatste stuk wilde ik alleen doen. Vader, neem me weer in huis, ik smeek het je. De toon van Régnault is helemaal omgeslagen van dwingend naar smekend.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 0:02

Armand Norwin schrikt, hij had verwacht dat zijn zoon hier enkel kwam voor geld en spullen te halen.
Dan komt de moeilijke vragen, hij aarzelt eerst wat maar antwoord dan.


Het wordt hoog tijd dat we ons verzoenen vader.
Wat heb ik je ooit misdaan dat je me verstootte?


Euh.. ik kon toch geen kind aanvaarden van een andere vrouw.
Dat zou mijn vrouw nooit aanvaard hebben. Dat zou een schandaal geweest zijn.

Het spijt me, Filips.
zegt Armand Norwin met veel moeite. Hij luistert verder.
Koning van Frankrijk? Als kind van een alleenstaande moeder? vraagt Armand Norwin wat verbaasd.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault za 10 jan - 1:04

Régnault keek raar op. Ben ik... ben ik dan een buitenechtelijk kind? Dat heeft niemand me ooit verteld... Verslagen zet Régnault zich even neer. Hij wist even niet wat zeggen. Hij hoort zelf niet dat zijn vader het gek vindt dat hij koning van Frankrijk is kunnen worden. Dan draait hij zich naar zijn vader. Maar... hoe lossen we dit dan op? Wil je me echt weg uit je leven?
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 1:08

Jouw moeder was een avontuurtje van toen ik jong was.
Ik was zelf nog maar 16, en jouw moeder werd zwanger van mij.
Ik was de zoon van de Koning van Engeland. Dus een prins.
Als mijn vader er zou achterkomen zou hij me verstoten.
Dus daarom verstootte ik jouw. Je moeder moest weg uit mijn leven, en jij ook.

Maar mijn vader kwam er toch achter en zette me Engeland uit.
Ik ben hier helemaal opnieuw begonnen en ben Keizer van Grimbald geworden.

Ik heb hetzelfde meegemaakt als jouw.
Alleen was het in jouw geval door mijn schuld.
Ik was zelf nog een kind toen ik vader werd.


Hij legt zijn arm om Régnault.

Het spijt me. Je bent weer welkom.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault za 10 jan - 2:03

Régnault luistert naar het verhaal van zijn vader. Hij kan het zeer goed begrijpen omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt. Hij vindt het erg voor zijn vader. Wanneer deze een arm om zijn schouder legt, komt er een traantje los bij Régnault.

En nu? Hoe moet het nu verder?
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 14:41

Komt na een poosje de Salon binnen. Want meestal als ze gezelligheid nodig had, ging ze daar heen, want daar waren altijd wel mensen. Ze liep er rustig heen, en liep zonder kloppen naar binnen. Daar zag ze haar zus, haar vader en een vreemde man. Ze was verbaasd, haast nooit zag ze haar zus en vader tegelijk. Haar mond zakte open, en ze stamelde Ehh... Halloo... daarna ging ze verder, maar was ze wel over haar verbaasdheid heen Wat doen jullie hier eigenlijk vader en zus? vraagt ze nieuwsgierig terwijl ze haar vader en zus een knuffel geeft Ooh hallo, aangenaam ik ben Snoes Elcana trouwens! zegt ze terwijl ze haar hand uitsteekt
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 15:52

Dat is Uw broer, dochter zegt Armand Norwin.
Hij staart wat naar de grond maar kijkt even later weer op.

Régnault, vroeger heette hij Filips..
Hij is koning van Frankrijk.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault za 10 jan - 16:14

Régnault kijkt naar de vrouw die net toegekomen is. Wanneer ze haar hand uitsteekt, knielt hij, neemt de hand vast en geeft er een kus op. Aangenaam Snoes Ecana, Prinses van Grimbald. Mijn naam is Régnault, Koning van Frankrijk, maar vroeger heette ik Filips. Régnault kijkt zijn vader vragend aan. Hij weet nu nog niet hoe het verder moet en is hierdoor in de war. Het ontmoeten van zijn halfzussen maakt het er voor Régnault niet makkelijker op. Hij weet even niet hoe hij zich tegenover hen moet gedragen.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 16:37

Euh.. wat nu? vraagt Armand Norwin aan Régnault.
Je wil hier dus blijven. Misschien is het handig om de stad te bezoeken.
Ik zal je een kroon geven.
zegt Armand Norwin die naar een apart kamertje gaat.
Even later komt hij terug met een twee kronen..
Aankomst in de salon met Régnault Prince_Saint_Empire_Mediatise Aankomst in de salon met Régnault Empereur_Germanique

Euh ik weet niet echt welke kroon ik moet nemen.
De kroon van Keizerlijk Prinses heb ik maar die is natuurlijk wat vrouwelijk.
En dan heb ik ook mijn kroon. Volgens mij is het best als je dezelfde kroon als mij draagt.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault za 10 jan - 17:06

Wanneer Norwin weggaat en terugkeert met 2 kronen, kijkt Régnault gek op. Euh ik weet niet echt welke kroon ik moet nemen.
De kroon van Keizerlijk Prinses heb ik maar die is natuurlijk wat vrouwelijk.
En dan heb ik ook mijn kroon. Volgens mij is het best als je dezelfde kroon als mij draagt.

Maar vader, er kan toch maar 1 Keizer zijn? En de kroon voor een Keizerlijk prins is toch dezelfde als die voor een prinses?
Régnault neemt de eerste kroon aan. Hoe zit het eigenlijk met mijn rechten? Mag ik gaan en staan waar ik wil?
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 17:14

Ja dat mag je. Maar wees altijd vriendelijk en hoffelijk.
Als je een slecht voorbeeld wilt zien moet je daar maar kijken..

Armand Norwin kijkt grinnikend naar Shivaya.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  shivaya za 10 jan - 18:25

Vol verbazing luistert Shivaya naar wat er gezegt word. Haar gevoelens zijn gemengd, aan de ene kant is ze blij met een broer. Aan de andere kant voelt ze lichte boosheid omdat hij zomaar terug komt. Rechten opeisen. En wat nu, een zoon zal vast armands lieveling worden. Ze zou buitengesloten worden. Dit geeft een gevoel van jaloezie. Maar voor ze iets kan doen ziet ze ook Snoes binnenkomen.heyzegt ze zacht, ze geeft op de vraag van snoes geen antwoord maar knuffelt wel terug. In gedachten staart ze voor zich uit, een hevige tweestrijd speelt zich af in haar hoofd.
Dan hoort ze armand zeggen over hoe ze een slecht voorbeeld is. Lichtelijk trekt ze haar wenkbrauw op. ZIJ valt burgers niet zomaar aan. Denkt ze bij zichzelf. Maar ze geeft geen antwoord. Nog steeds is ze diep in gedachten.


Al die druk word Shivaya te veel. Een nieuwe broer, verkrachting, ontvoering, haar arm er bijna af. Ze kan het gewoon niet aan. Teveel dingen aan haar hoofd. Ze staat op, zwijgend nog steeds. Ze krijgt geen woord uit haar keel. Uitdrukkingsloos staart ze voor zich en dan draait ze zich om. Zonder iemand maar ook aan te kijken. Ze loopt de salon uit nog snel een doeimompelend en loopt met grote passen naar de stallen. Waar ze zich in een van de stallen verstopt
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 19:30

Snoes hoort het verhaal tussen Fhilips en haar vader aan, ze snapt er niks van. Maar vader waarom krijgt die man ook een troon, alleen keizerlijke mensen krijgen toch een kroon hier. En een koning van Frankrijk heeft toch vast ook zelf wel een kroon, of niet? Kwam je daarvoor hierheen? vraagt ze nuchter, ze snapt hier niets van. Opeens ziet ze Shivaya weglopen, terwijl ze daarvoor heel zacht doei zei. Ze kijkt haar raar na. Ik ga haar zo wel achterna, denkt Snoes. Want ze weet waar Shivaya heen gaat
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 19:54

Hij heeft daar recht op, Snoes, net als jij.
En hij zal inderdaad ook wel een kroon hebben als Koning.
Die man is Uw broer, mijn zoon dus...
antwoord Armand Norwin.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 21:03

Hij heeft daar recht op, Snoes, net als jij.
En hij zal inderdaad ook wel een kroon hebben als Koning.
Die man is Uw broer, mijn zoon dus...
hoort ze haar vader zeggen. Ze is verbaasd.. en snapt t niet. Ze is ook zo in shock dat 't niet erg tot haar door dringt. Haar broer? waarom haar broer? Ze heeft nooit een broer gehad.. al had ze die wel gewilt... Maar waarom komt hij nu pas, en waarom was hij dus weg? Ze denkt na en is een poosje stil... Maar eehh... hoe weet ik nou of het mijn broer is, hij was hier nooit. Ik heb hem altans nooit gezien ofzo. Hoe kan het dan dat het nu opeens mijn broer is? vraagt ze een beetje onzeker en ook verbaasd
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin za 10 jan - 21:18

Ik leg het wel even uit.
Armand Norwin gaat zitten in de zetel.
Vroeger, toen ik nog in Engeland woonde, bij mijn vader, de Koning van Engeland..
Toen ik 16 jaar was had ik een vriendin.
Dat meisje was Régnault's moeder.
Ze werd al zwanger, en zelf was ze 17 jaar.
Dat was veel te vroeg, ook in mijn geval.
Als mijn vader er zou achter komen zou ik verstoten worden.
Daarom heb ik Régnault verstoten.

Maar mijn vader kwam er achter en heeft mij zelf ook verstoten.
Zo kwam ik hier terecht. Régnault is toen hij ouder was vertrokken naar Frankrijk en is daar Koning geworden.
Nu is hij terug omdat hij zijn familie wil leren kennen
zegt Armand Norwin.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 22:13

Luistert adembenemend naar het verhaal, al dringt alles niet helemaal tot haar door.. Maar heeft zijn.. offe jou moeder geen vriend meer gekregen dan? Heb je verder geen familie meer? Ben je zelf getrouwd?vraagt ze er zo snel achter aan, dat ze begint te blozen, het is niet netjes om dat zo direct te zeggen, Ze kijkt direct ongemakkelijk, en zo voelt ze zich ook....
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum